Thursday 4 April 2019

SET JERAWAT ELYSIAN




 


Good morning semua!
.
Ramai yang tanya sis, set kecut jerawat yang mana satu? Meh sis nak share yang awak semua apa yang ada dalam set jerawat elysian ni okay!
.
1)CLEANSER :
Deep Gel Cleanser tanpa paraben dan sulphate, kurang berbuih (❌SLS) tetapi cucian mendalam, PH 6.2 sesuai untuk semua jenis kulit termasuk Sensitif, dan yang paling penting menggunakan formulasi cellactive® white dari Institusi Rahn di Switzerland bagi mencerahkan wajah. Kandungan Glycerin membantu mengekalkan kelembapan kulit wajah selepas cucian 👍
.
2)SERUM BOOSTER
Serum wajah yang diformulasi dengan formulasi cellactive® white dan liftonin® XPERT membantu memberi pencerahan pada wajah dan menganjalkan kulit. Menggunakan bahan bahan berkualiti dari tumbuhan seperti Niacinamide, Vitamin B3, Witch hazel water.
.
3)SLEEPING MASK
Merupakan Musuh No. 1 Jerawat.. Guna semalaman, InsyaAllah jerawat akan kecut dalam masa satu hari sahaja. Ini lah penangan  formulasi Seboclear-mp khas dari Saintis Switzerland.. Menggunakan bahan aktif semulajadi dari daun "Maclura cochinchinensis".. Terbukti secara klinikal dapat mengatasi :
✔️Masalah jerawat
✔️Kulit kering
✔️Kusam
✔️Menjadikan wajah awet muda sentiasa.
.
Set ni boleh Tahan sampai 6bulan kecuali Serum Booster Tahan 1-2bulan bergantung cara penggunaan.. Jimat ke jimat sangat?
.
Jom, nak cantik kena lah bertindak sekarang! Pilih produk yang betul2 selamat dan berkesan. 😍 WhatsApp sis segera ya +60193694973.
.
.
.
.
.
#elysianmalaysia #elysianbeauty #elysianboosterserum #elysian #elysiancleanser #elysianfoundation #sayajualprodukelysian #elysianSkincare #elysianbeauty #elysianbeauty #elysianbeautyproduct #bazarpaknil #bazarpaknilmurah #produkmuka #sayajualserum #naturalskincare #elysianboosterserum #elysianlipmatte #elysianselangor #elysianbrighteningnightcream #elysianfoundation #elysianclarifyingtoner #elysianperak #elysiansetbasic #elysiankosmetik #elysianoriginal #elysianmalaysia #elysianseremban #elysiansetmusthave #elysiannightcream #elysiancleanser #kulitjerawat #kulitputih #kulitkering #elysiansetjerawat #elysianstokisJB

No comments:

Post a Comment